Kontorflytting Oslo

Kontorflytting Oslo og Viken, vi flytter kontor, kontormøbler og bedrifter på en trygg og profesjonell måte. Uforpliktende befaring.

Kontorflytting Oslo

Kontorflytting Oslo

Vi flytter kontor og tilbyr smarte ekstratjenester som forenkler flytteprosessen til deres bedrift.

Kontoravvikling Oslo

Kontoravvikling

Skal bedriften nedskalere eller avvikle kontorlokalene tilbyr vi flyttehjelp, tømming og tilbake stilling av kontorlokalene.

Bedriftslager

Bedriftslager

Har dere behov for ekstra lagerplass tilbyr vi trygg og rimelig mellomlagring av kontormøbler og kontorutstyr.

Kontorflytting i Oslo

Skal bedriften flytte, avvikle eller trenger annen flyttehjelp i Oslo? Kanskje dere ikke skal flytte langt eller kun trenger hjelp til en intern og lokal omrokering?

Med flyttehjelp fra Majoren Flyttebyrå Oslo AS hjelper vi deres bedrift gjennom hele flytteprosessen. Vi flytter for alt fra små og mellomstore bedrifter, til større hovedkontor, legekontor, advokatfirmaer og offentlig næring. Planlegging, tilrettelegging og gjennomføring av en effektiv og trygg flytteprosess. Våre flyttemedarbeidere har lang erfaring og tar godt vare både på kontormøbler og kontorutstyret deres.

Overlat flyttingen til oss så tar vi ansvaret for prosessen og sørger for at flyttingen skjer på en ryddig og oversiktlig måte! Ta kontakt med oss for en hyggelig befaring for kontorflytting i Oslo.

 

Flytte kontor

Planlegging er en viktig faktor og står sentralt når bedriften skal flytte kontor i Oslo. Å minimere nedetid og produksjonsstans er viktig slik at de ansatte kan gjenoppta produktiviteten så raskt og effektivt som mulig. Derfor tilbyr vi mer enn bare flyttehjelp ved kontorflytting Oslo. Våre flyttefolk kan bistå med alt fra nedpakking av kontorutstyr og rekvisita, demontering og montering av kontormøbler, kabling, miljøvennlig avfallshåndtering, kontoravvikling og tilbake stilling.

Vi er opptatt av å gjøre flytteprosessen raskt, effektivt og smidig og utfører gjerne kontorflytting i løpet av helgen eller etter deres arbeidstid.

Husk flyttemelding: Når bedrifter flytter er det viktig at dere husker på å melde flytting og sørger for at endringene blir registrert. Endring av adresse, telefon, e-postadresse, foretaksnavn, virksomhetsbeskrivelse, styremedlemmer og lignende meldes inn via skjemaet Samordnet registermelding i Altinn. I tillegg skal dere melde adresseendring til Posten.

Kontorflytting Oslo

Flyttehjelp for bedrifter

Fyll ut vårt flytteskjema slik at vi kan sende deg et pristilbud på kontorflytting Oslo. Under finner du noen spørsmål som er vanlige å tenke over når dere skal flytte kontor.

  • Når planlegger dere å flytte
  • Hvor skal dere flytte fra og til, er det noen spesielle utfordringer ift. parkering, heis o.l.
  • Hva skal flyttes? (Kontormøbler, utstyr, IT og AV utstyr)
  • Trenger dere hjelp til andre tjenester som flyttemateriell, pakking, mellomlagring, avfallshåndtering (kaste søppel)

Vi tar kontakt innen 48 timer. Normalt jobber vi med timepriser på kontorflytting i Oslo og ved en mindre flytting kan vi tilby timepris inkludert mannskap og flyttebil. Er det en større flytting kommer vi gjerne på en befaring slik at vi kan se på jobben og har dere ønsker flyttehjelp til. Dere mottar et skriftlig flyttetilbud kort tid etter en befaring. Etter at tilbudet er akseptert vil vår flytteleder lage en fremdriftsplan slik at flytteprosessen utføres som avtalt.

Tips til en god flytteprosess

Flytting av kontor kan være krevende. Enten det er en internt flytting mellom etasjer eller flytting til et nytt bygg, en kontorflytting omfattes av mange små og store arbeidsoppgaver. Gode forberedelser er derfor viktig, under finner du noen tips til flytteprosessen.

1. Kartlegg, snakk og hør på deres ansatte

Gjennom samtaler med bedriftens ansatte kan dere få et innblikk på hva de ansatte ønsker for å effektivisere arbeidsdagen og gjøre jobben best mulig. Vær åpen for innspill og involver ansatte så mye som mulig innenfor de områdene de kan påvirke.

2. Velg en flytteleder

Velg en flytteleder eller ansvarlig i firmaet som er kontaktpunkt mellom bedriften og flyttebyrået. Spørsmål koordineres med flytteleder som er ansvarlig for å holde ting under kontroll og sikrer at informasjon går gjennom et fast ledd.

3. Gjennomgå avtaler

Gå gjennom avtaler, kontrakter og abonnement bedriften har i dagens lokaler. Vurder hva som skal flyttes over til nye lokaler, reforhandles eller avsluttes. Dette er også en gyllen mulighet til å forhandle bedre priser på bredbånd, strøm, kontorutstyr, kontorrekvisita m.m. Si opp avtaler i god tid (sjekk oppsigelsestid/binding) slik at dere slipper å betale dobbelt opp.

4. Tenk vekst og fremtid

Tenk 3-5 år lenger frem i tid og hvordan behovet kan endres underveis som dere vokser. Kan dere raskt tilpasse lokalene hvis dere ønsker flere ansatte?

5. Etabler miljøprofil og grønne løsninger

Stadig flere bedrifter tilrettelegger og tar aktivt miljøansvar i forbindelse med nye anskaffelser og avhendinger. Resultatet er økt kundelojalitet og at de blir mer attraktive. Flytteprosessen er en god mulighet for å etablere en sterkere miljøprofil ved å være mer bevisst på forbruk, hva bedriften kaster og kjøper.